ćwiczenia na pośladki
Trening

Ćwiczenia na pośladki

Jędrne, uwydatnione pośladki są tym elementem, na który uwagę zwraca wiele kobiet. Aby móc mówić o możliwości uzyskania pięknych, uniesionych pośladków, potrzeba jest nie tylko dbania o dietę, ale także należy wskazać na konieczność regularnego ćwiczenia. Jakie ćwiczenia mogą pomóc uzyskać jędrną pupę, a poza tym również uzyskać uda pozbawione cellulitu? Ćwiczenia na pośladki są kompleksowymi. Mowa o wspomaganiu uzyskania jędrnych pośladków, ale także o spalaniu kalorii oraz zwiększaniu poziomu masy mięśniowej.

Jakie ćwiczenia wykonywać?

Skuteczność ćwiczeń na pośladki polega na tym, aby angażować w nie wszystkie ich mięśnie. Mowa o mięśniach małych, średnich oraz wielkich. W przypadku osób początkujących polecane są ćwiczenia z własnym ciałem. Natomiast w odniesieniu do osób zaawansowanych, należy wskazać na trening siłowy. Do ćwiczeń, które mogą pomóc zrealizować zamierzony cel, można między innymi zaliczyć: przysiady sumo, wykopy w tył na stojąco, wykopy w tył na czworaka, wznosy nóg w pozycji leżącej na boku, glutebridge na jednej nodze, zginanie nóg w pozycji leżącej na boku, ćwierćprzysiady, pulsowanie, wypady z hantlami, ośle wykopy z hantlami, unoszenie bioder w klęku, unoszenie bioder w pozycji leżącej na plecach oraz przysiady z rękami położonymi za plecami. Skuteczność treningu sprowadza się na pewno do prawidłowego wykonywania każdego z ćwiczeń, ale nie tylko. Nieodłącznym elementem jest również stosowanie odpowiedniej, zbilansowanej diety. Potrzebna jest oczywiście również duża cierpliwość.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *