Trening

Przysiadaj z klasą!

      Przysiady nie są może ćwiczeniem zbyt oryginalnym, za to doskonale wzmacniają mięśnie nóg. To doskonały początek treningu. Powinniśmy wykonywać je techniką ATG, która swoją nazwę wzięła od uroczego angielskiego hasła ass to grass.  Pisze o tym autor bloga http://killbillblog.me/2015/08/16/trening-miesni-nog-dla-kulturysty/A zatem schodzimy do poziomu, gdzie biodra znajdują się poniżej kolan. W ten sposób angażujemy wszystkie mięśnie nóg, a nie narażamy się na kontuzję kolan. Półprzysiady nie angażują w pełni ani mięśni czworogłowych ani dwugłowych uda, dlatego zdecydowanie polecam przysiady pełne. Pod pięty można włożyć pierścienie żeby uniknąć zachwiania równowagi.

Zmieniaj ustawienia stóp

        Stopy mogą być ułożone równolegle albo palcami do zewnątrz. Za to kolana — obowiązkowo do zewnątrz. Przez większość czasu treningu stopy powinny być ułożone na szerokości barków palcami do zewnątrz, ale co jakiś czas warto zmieniać takie ustawienie. W trakcie ćwiczeń na suwnicy także zmieniajmy ustawienie stóp na platformie. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *