suplementy na masę
Trening

Suplementy na masę

Budowa masy mięśniowej jest tym elementem, tym celem, który stawia przed sobą wielu sportowców. Aby skutecznie budować masę mięśniową, potrzeba jest cierpliwości, potrzeba jest odpowiedniej diety, odpowiedniego treningu jak również i sięgnięcia po odpowiednie suplementy. Jeśli chodzi o dietę, to taka osoba powinna postawić na węglowodany oraz zdrowe tłuszcze. Mówiąc o węglowodanach, warto jest postawić chociażby na maltodekstrynę, na palatynozę oraz na dekstrozę. Są to węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym, dzięki czemu skutecznie pozwalają na budowanie masy mięśniowej.

Dla kogo suplementy?

Suplementy przeznaczone do wspierania budowania masy mięśniowej są przydatne zwłaszcza w sytuacjach, w których dana osoba musi spożyć odpowiednią ilość białka, gdy dana osoba potrzebuje szybkiej regeneracji czy też w sytuacji, w której mamy do czynienia z napiętym harmonogramem. Na co konkretnie można postawić? Na pewno skutecznym rodzajem suplementu diety może być białko serwatkowe oraz białko kazeinowe. Poza tym także można postawić na roślinną odżywkę białkową. Wprawdzie na rynku nie mamy ich zbyt wiele, ale warto jest je zastosować. Poza wymienionymi rodzajami odżywek pomagających zwiększyć masę mięśniową, warto jest zwrócić uwagę chociażby na BCAA, na kreatynę oraz na ZMA. Bardzo istotne jest to, aby w głównej mierze postawić na odpowiednią dietę oraz na właściwy trening. To dwa podstawowe elementy, które decydują o sukcesie lub o jego braku. Nie osiągając zamierzonych celów powinniśmy zastanowić się, jaka jest tego przyczyna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.